Ahol valójában lakom

Korábban azt írtam, hogy College Parkba költöztem, Washington DC mellé. Valójában azonban se nem College Parkban, se nem DC-ben, hanem Riverdale-ben lakom. Gyakorlatban ez olyan, mintha Washington külvárosában élnék, a metró is kijön idáig. Hivatalosan viszont minden egyes kerület külön kis településnek számít. Ugyanígy College Park is már egy másik város, itt található az egyetem. Amíg ide elérek - körülbelül három kilométeres utamon - további két városkát, Hyattsville-t és University Townt is keresztezem nap mint nap.

Tehát itt lakom, ez itt Rivendell:

rivendell2.jpg

Ó nem, elírtam. :D Inkább Riverdale lesz az:

riverdale2.jpg

riverdale.jpg

De azért ez is majdnem ugyanolyan szép, nem?? Folyó például tényleg van, a folyó mentén pedig bicikliút és erdő. Többször láttam már erre őzikéket is.

folyo.JPGut.JPG

Végül van még tó is, és egy nagyjából vállalható szelfi.

to.JPG

szelfi.JPG